Hepsi bu…

Posted on


O bir lambaydı ve ben de zavallı bir güveydim.
Eğer sabahleyin onu görseydim önemsemezdim.
Ama geceydi. Bütün parlaklığıyla hayatımın en karanlık gecesinde parlamıştı aniden. Ona çekildim, beni kör etti ama durmadım. Sıcaklığı güzel hissettiriyordu beni. Sonra ben ona çarpa çarpa öldürdüm kendimi.
Hepsi bu.
Hiçbir özelliği yoktu, sıradan bir lambaydı. Sabah çıksaydı karşıma onu görmezdim.
Ama gece geldi.
Siyahın boğduğu yerde bembeyazdı o.
Onu bu yüzden sevdim.
Hepsi bu.

Yalnızlık masalcısı

2 thoughts on “Hepsi bu…

    run said:
    12 Temmuz 2013, 00:25

    Onu bu yüzden sevdim.
    Hepsi bu.

    Beğen

      metin responded:
      30 Eylül 2013, 16:10

      Çünkü benim geceme denk geldi, sabah gelseydi belki farketmezdim bile..

      Beğen

Bir Cevap Yazın

