Aksatmıyorum, merak etme

Posted on


merak etme hiç seni aksatmıyorum
her gün her sabah seviyorum
yüzümü yıkarken seviyorum
aynaya bakarken
çayımı içerken
hiç unutmuyorum
anahtarımı, çakmağımı unutuyorum
seni sevmeyi unutmuyorum
insan hiç nefes almayı unutur mu
unutmaz tabi
ben işte artık böyle seviyorum seni
yaşadığımı, nefes aldığımı kabullendiğimden beri
böyle seviyorum
doğru sensiz yaşıyorum
sensiz nefes alıyorum
çay içiyorum
seviyorum
bunlar hep sensiz
ama unutmuyorum
aksatmıyorum
gündüzleri, geceleri,
uyurken, uyanıkken
5 çayında, akşam kahvesinde
seviyorum

6 thoughts on “Aksatmıyorum, merak etme

    bilge said:
    21 Mayıs 2013, 00:26

    formam ve beyaz çoraplarım vardı.
    ben onun aksatmadan severdim.
    o günlerden aklımda kalan ;babaannemin salça kutularında yetiştirdiği begonyalar,bahçedeki zerdali,pırıl pırıl doğan güneş.
    ve edebiyat kitabımın arasında duran siyah beyaz bir fotograf…
    güzel gamzeli bir gülüş,zeytin karası gözler,masumiyet.
    üzerinden çevrek asır geçmiş:(

    Beğen

      metin responded:
      21 Mayıs 2013, 00:36

      Bu çok güzel.. Size ait olduğunu düşünüyorum, yanılıyor muyum?

      Beğen

        bilge said:
        21 Mayıs 2013, 19:33

        mübalağa ediyorsunuz:)

        Beğen

    bilge said:
    20 Mayıs 2013, 00:44

    siz gerçekten var mısınız?

    Beğen

      metin responded:
      20 Mayıs 2013, 08:42

      :)) varım, yok gibi mi görünüyorum

      Beğen

        bilge said:
        20 Mayıs 2013, 22:12

        umarım varsınızdır!

        Beğen

Bir Cevap Yazın

