Ben bu gece..

Posted on Updated on


563163_549187205115881_603040974_nBugün, bir cinayet işlemeye karar verdim sevgilim. Sana olan aşkımı, bir ekmek bıçağıyla deşeceğim. Hiç acımayacağım ona. Beni bu kadar üzen bir şeyin bu dünyada var olmasına dayanamıyorum. Gittiğim her yerde beni takip ediyor. Dinlediğim her şarkıda karşıma geçiyor. Seni her gördüğümde belirginleşiyor. Sen onu çoktan öldürmüşsün. Görmezsin sen onu. Gördüğün tek şey onun benim üzerimdeki etkisi. Benim gözlerimdeki keder senin görebildiğin tek şey. O kederi öldürmeye karar verdim bugün. Sana, bana zarar vermeden; bizi öldüreceğim. Hiç var olmamış bir şeyi öldürmek ne kadar zor biliyor musun sevgilim? Sana sevgilim demek ne kadar güzeldi. Bir keresinde “Kim üzmüş benim sevgilimi bakayım?” demiştin. Beni üzen sendin sevgilim. Artık sana olan sevgimin beni bitirmesine izin vermeyeceğim. Ben bu gece bir cinayet işleyeceğim.

Siyah Pabuçlu kız

Bir Cevap Yazın

