Ben sahiden, ben her neysem işte.

Posted on


Bazen sıkılıyorum, hayatıma bir fon müziği seçeyim diyorum. Gidiyorum kitaplığın karşısında düşünüyorum. Diyorum ki kendi kendime, “Başka biri olsa ne yapardı acaba?” cevap veremiyorum kendime. Uyukluyorum, bazen. Sıkılıyorum, şarkı dinlemek istiyorum. Dinliyorum da, tek başına terk edilmenin ertesinde barda oturup bir şeyler içerken arkadan çalması muhtemel şarkılardan birini koyuyorum. Dinliyorum; ama dinliyorum diye, öyle düşüncelere kapılmıyorum. Çünkü, ben ne zaman terk edilsem evde içki içtim.

Bazen, sinirleniyorum mesela. Diyorum ki, “Bir şeyleri yok etmem lazım.” Ama neyi olduğunu kestiremiyorum. Bu da beni daha sinirli yapıyor. Bazen, bir şeyler yazmak istiyorum, nasıl olsa okumazsın vazgeçersin diye vazgeçiyorum. Ben aslında, fark etmeden, sen oluyorum. Sen olduğuma bakma, benliğimden kaybetmeden sen oluyorum. Eksik yanımı doldurur gibi. Boşluğu defeder gibi.

Bazen, kızıyorum kendime, neden bu kadar umursamazım diye. Umursamadan, bazı şeyleri nasıl yıkabildiğime şaşırıyorum sonra. Diyorum ki, ben üretmenin her şey olduğuna inanan bir insanım. Böylesineyken, yıkmak niye? İnsanlar da soruyor bunu bana, cevap vermiyorum. Ben böyle olunca, kendimi sigara içerken buluyorum.

Yazan Can Erdem.

Bir Yanıt Bırakın

