Ne istiyorum, biliyor musun?

Görsel Posted on


3 thoughts on “Ne istiyorum, biliyor musun?

    aslı said:
    22 Kasım 2012, 09:46

    bu yazıyı ben yazmış olsaydım………. çok farklı olmazdı belki…..ama hiç hakketmeyen ve devamlı yalan söyleyene zaten yazı yazma zahmetinde bulunmzdım…..güzellikleri hakeden onca insan varken

    Beğen

    metin responded:
    21 Kasım 2012, 23:26

    Bu yazıyı siz yazmış olsaydınız ne yazardınız acaba, çok mu farklı olurdu?

    Beğen

    aslı ateş said:
    21 Kasım 2012, 22:45

    nedense kolay vazgeçilemeyenler canımızı yakanlar oluyor. bize mutluluk verene hemen yol verebiliyoruz nasılsa o hep sever diye. dünya çok garip

    Beğen

Bir Cevap Yazın

