Öğrendim

Posted on


SUSMAYI öğrendim;
çok KONUŞANLARDAN..!

ALÇAK GÖNÜLLÜ olmanın;
ERDEMİNİ tattım çok bilmişlere inat..!

Gerçekten BİLENLERİN,
az konuştuğuna ŞAHİT oldum sessizce..!

Her yaşananın;
sadece bir DENEYİM olduğunu kavradım.!

DEĞMEYENLERE;
çok anlam yüklemenin ruhuma verdiği zararı keşfettim..!

Kendim olmayı seçtim;
başkalarından alınmış parçalardan oluşmayı değil.. !

Kendi hayatlarını YÖNETEMEYENLERİN;
diğer hayatlara müdahelelerine güldüm sadece..!

KOKUŞMUŞ zihniyetlerin;
yalan gülümsemelerin içinde yer almaktansa;
uzaktan onlara seyirci kalıp,
İNSANLIĞIMI korumayı öğrendim..!

Varlığımı hakedenleri hayatıma dahil etmeyi;
haketmeyenlere HOŞÇAKAL demeyi öğrendim..!

Belki zor oldu ama;
bu uzun yolda YALNIZ ama BAŞIM DİK yürümeyi öğrendim…!!

Bir Yanıt Bırakın

