Sen benim döneceğim yalnızlığımsın…

Posted on Updated on


“Yarına sarıldığım her gün seni buluyorum aklımda… Yüzüme can veren gülüşün hep kalbimde…

… Ruhumdan dolup taşanların sayfayı doldurma çabası değil bu, sana doğru akan cümlelerdeki aşkın cakası…

Kim ne derse desin, ne çıkarsa çıksın önüme; ömrüm elverdiğince hep seni çekeceğim içime.. Hayallerimiz bir, ellerimiz bir, aşkımız koca bir sır olsun içimizde…

Göreceksin; bir hayat var ki sabırla bekleyen, zaman diz çökecek önümüzde… Biz yine denize nazır bir resimde yolun sonundaki ışığa koşan kalp kalbe bir çifti oynayacağız.

İnan!”

“Gidersem belki dönerim bekle beni
Gidersem bil ki bu benim deliliğim
Bana sorma kaç hayattan kaçtım ben
Bana sorma kaç kere benden gittim

Bir pencere aç güneş sızsın
Bir kapı aç umut kalsın
Bu aşkı bana inat yaşamalısın
Sen benim döneceğim yalnızlığımsın”

Bir Yanıt Bırakın

