Bir İnsan Neden Sevilir- Seni Seviyorum…

Posted on Updated on


SENİ SEVİYORUM !
Sadece kim oldugun degil, sen oldugun icin ve seninle
beraberken kim oldugumu, benligimi anladigim icin. Beni değiştirmeye çalışmadan olduğum gibi sevdiğin için, ayrıca, bir şey söylemeden, bakışlarınla bile sevgini hissettirdiğin için ve bana kendimi önemliymişim gibi hissettirdiğin için…

SENİ SEVİYORUM !
Sadece kendine yaptiklarin icin degil,
bana kattığın güzellikler icin, beni hep tamamladığın ve biz bilincini bana aşıladığın için…

SENİ SEVİYORUM !
İçimdeki çocugu, saklı kalmış ben’i yeryüzüne
çıkardığın ve sana ihtiyacım olduğu her an tüm
duyarlılığınla yanı başımda olduğun için.

SENİ SEVİYORUM !
Elini kalbimin üzerinde hissettigim zaman,
üzüntülerimi alip, onlarin yerine simdiye kadar
hic kimsenin basaramadigi o sıcaklığı, o ictenlik
ışığını bana hissettirdiğin icin, ve bütün bunları benden kilometrelerce uzaklıkta bulunan bedenin ama beni bir an olsun yalnız bırakmayan mucizevi sevginle, o güzel ruhunla başardığın için…

SENİ SEVİYORUM !
Hayatımı kutsal bir aşk ve sevgi tapınağına dönüştürdüğün ve her günümü özel bir güne, yaşam şenliğine, unutulmayan şiirlere dönüştürdüğün için ve hayatımda beklediğim iki şeyi “huzur ve sağlığı” bana sağlamaya çalıştığın için ki beni zararlı şeylerden uzak tutarak sağlığımı,varlığın ve sevginle de huzurumu sağladığın için…

SENİ SEVİYORUM !
Sadece sesimi duymak için aradığın için, hayatın monotonluğunu ortadan kaldırdığın için, kendimi keşfetmeme yardımcı olduğun için, en iyi dostum, arkadaşım, sırdaşım, bir tanem olduğun için, yanımdayken bile seni çok özlediğim için, en önemlisi sadece ve sadece “BENİM SEVGİLİM” olduğun için;

SENİ SEVİYORUM !
Çünkü sen kimsenin ve benim başaramadığım şeyleri, kendimi iyi hissetmemi, kendimle dost ve barışık olmayı,hiçbir zaman olmadığım ve tadamadığım kadar mutlu olmamı sağlıyorsun. Böylece bana mükemmel bir ilişki sunuyorsun. Ve sen bunları yalnızca konuşmayla, sözlerinle, dokunuşunla veya işaretle değil, sadece kendin olmakla yapıyorsun.

Hiç kuşkusuz, sağlıklı sevgi ve gerçek dostluk, ölümsüz arkadaşlık budur…

Bir Cevap Yazın

