Eksik bir şey mi var hayatımda..

Posted on


Eksilmedim ben hiç bir sevdadan sonra,
Yorgun düştüm, sonra her uykudan daha dinç uyandım,
Eksik kalmadım hiç hayatımda,
Aşklarıma âşık oldum yeniden,
Eksilmedim ben hiç bir yalandan sonra,
Sevemeyebiliyor insanlar, algıladım;
Sevgiler, aşklar bitebiliyor, anladım,
Ağladım..
Eksilmedim ben hiç bir gözyaşından sonra,
Eksilmedim ben hiç bir yalnızlıktan sonra,
Eksilmedim ben hiç, kokunu alamadığım zamanlarda..
Eksilmedim ben hiç,
Eksilmem ben hiç, biliyorum.!
Seni sevdikçe,
Sana baktıkça..

Bir Cevap Yazın

