Öyle Özledim ki…

Posted on


Belki de buharlaşarak gökyüzüne karışan gözyaşım, bir yağmur damlası olup bugün burnuna damladı.
Belki gökyüzüne üflediğim sigaramın dumanını bir şekilde ciğerlerine çektin. O içindeki; hâlâ benim nefesim.
Belki benim soluk verişimdeki karbondioksit, bir çiçeğin fotosentezi sonucu senin soluduğun oksijene karıştı.
Belki bu sabah avucumdaki ekmek kırıntılarını yiyen güvercin, uçup senin pencerene konmuştur.
Son sevişmemizde teninin her santimini defalarca lanetledim. Bir gün bir başkası dokunursa şayet, ciğerleri kanla dolsun diye.
En çok da yeni bir şarkı keşfettiğim günler özlüyorum seni.
Günde iki paket özlüyorum…

Bir Cevap Yazın

