Kimse Bilmiyor

Posted on Updated on


Ağladığımı kimseye söyleme anne..
Onlar beni ağlamaz biliyor..
Onlar beni.. üzüldüm mü bulunduğum şehri bulutlar kaplar biliyor..
Ben aslında odama kapanıp sitem duygusuyla bir köşeye sinerken,
Onlar beni hiçbirşeyin sarsacağını akıllarının ucundan bile geçirmiyor..

Ağladığımı kimseye söyleme anne..
Onlar bunu hiç bilmiyor..
Onlar için ben en sağlam köprülerden daha sıkı bağlıyımdır hayata…
Ben aslında ölümle yaşam arasındaki ince çizgide bir o yana bir bu yana giderken,
Onlar hala benim için hayatın büyük bi hayal kırıklığı olduğunu bilmiyor….

Ümit ÇOBAN

Bir Cevap Yazın

