Mektup

Posted on Updated on


Biliyor musun
Senden ayrılalı sakal bıraktım
Zamanın akışına koyuverdim kendimi
Gömleklerim kolalı degil artık
Pantolonum ütülü degil
Ayakkabım boyalı degil
Öylesine degiştim ki
Görsen tanıyamazsın
Sabahları gün dogarken kalkıyorum
İlk işim bir sigara yakmak oluyor
Ve bir süre denizin hışırtısını dinliyorum
Sonra, apansız sen geliyorsun aklıma
Gozlerin, dudakların, ellerin geliyor
Şimdi nerdesin kimbilir
Yatagında uyuyor olmalısın
Artik beni gorme ruyalarında
Korkarsin.
Mevsim sonbahar malum ya
Serde de kör olası şairlik var
Boyuna hüzünlü seyler düşünüyorum
Agaçların yaprakları dökülmeğe basladı
Keskin poyrazlar esiyor kuzeyden
Kuslar durmadan göç ediyor
Ara sira düşenler oluyor yorgun ya da yarali
Tutup okşuyorum tüylerini, gagalarından öpüyorum
Ve diyorum ki
Sana kavuşmak için bir göçmen kuş olmalı
İşte böyle
Günler, haftalar gecip gidiveriyor
Saçım, sakalım birbirine karıştı
Yine de her geçen gün
Kendime biraz daha alışıyorum
Ve biliyor musun
Unutamayacagımı bile bile
Seni unutmaya çalışıyorum…

UMIT YASAR

Bir Cevap Yazın

