Fıkra


Kadın eve gelen kocasina dedi ki:
-Son yillardaki basagrilarim gecti artik biliyormusun??
-Yaa, ne oldu ki????
-Angie beni bir hipnotizma uzmanina goturdu. O da bana, ayna karsisina gecip kendi kendime "Benim basim agrimiyor…. benim basim agrimiyor.." dememi soyledi.. Ise yaradi inanirmisin?? Artik basim agrimiyor….
-E bu harika!!
-Aslinda… Kusura bakma ama….sen de son zamanlarda yataktaki performansin konusunda onunla gorussen … belki ise yarayacak bir seyler soyler!!!

Adamin keyfi kacar ama, karisindaki sonuc orada!!!  Randevusunun akabinde adam eve gelir, hemen soyunur, karisini yataga tasiyip :

_"Sakin kipirdama, geliyorum" dedikten sonra banyoya girer. Birkac dakikada cikip yataga gelir ve karisinin uzun zamandir ozlemini cektigi sekilde sevisirler.
-Karisi der ki:   "Woooww bu ne boyle??"
Adam : "Sakin kipirdama, geliyorum" dedikten sonra tekrar banyoya girer, cikar ve .. bu sefer ilkinden de iyi bir ask yasarlar.
-Karisi goklerde dolasmaktadir: Vay canina!! …Askim, sen harikalar yaratiyorsun!!!
Adam : "Sakin kipirdama, geliyorum" dedikten sonra tekrar banyoya girer.. ama bu sefer kadin huylanmistir.. arkasindan takip edip, gozunu banyo kapisinin deligine dayayinca ne gorsun??? Kocasi aynanin karsisina dikilmis soyle tekrarlamaktadir:
-Bu benim karim degil…. bu benim karim degil…..

Bir Cevap Yazın

